poniedziałek, 1 lipca 2013

Kropki

Myślałam, że jest już lato. Jednak zmieniłam zdanie, gdy wczoraj weszłam do salonu. Wszędzie leżał świeży, biały śnieg. W takim otoczeniu przyrody Hania z tatą oddawali się wciągającemu zajęciu: łączeniu kropek. Pomysł powstał  wspólnie i spontanicznie. Później tata wytłumaczył mi, że zabawa polega na tym, że jedna osoba stawia kropki w dowolnych miejscach, a druga łączy je pisakiem w wybrany przez siebie sposób, a potem nazywa to, co powstało. Następnie uczestnicy zamieniają się rolami. Oto co powstało w wyniku tej współpracy:

Konik
Ludzik

Był jeszcze „Tata”, ale zbyt szybko został poddany obróbce skrawaniem.

3 komentarze:

  1. Pomysł na wspólną zabawę jest cudowny.Konik i Ludzik;"prawdziwe"dzieła sztuki.
    Muszę wypróbować z Emilem.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. SUper pomysł-na serio - zapraszam w wolnej chwili do poczytania dzieciom moich "Flafików" - potrzebuję oceny młodych recenzentów:-)
    http://ploteczkimateczki.blogspot.com/2013/07/historia-pierwsza.html

    A ponadto, zapraszam również do łańcuszka, chociaż nie byłam nigdy fanką łańcuszków - ale tu chodzi o to żeby się poznać - oczywiście jeśli już ktoś dotarł przede mną lub po prostu nie macie potrzeby i ochoty, to zrozumiem:-)
    Moje pytania
    Jeszcze raz dzięki i tworzę swoje pytania:
    1. Gry - tak czy nie - jeżeli tak, to jakie??
    2. Kiedy maleństwo płacze - brać na ręce od razu czy "przetrzymać"?
    3. Góry czy morze?
    4. Mieszkam: miasto - poza miastem?
    5. A docelowo chcę mieszkać......
    6. Muzyka (ew. piosenka), którą kochają moje dzieci to...........
    7. Dzieci w nocy przychodzą i:odsyłam, odprowadzam do siebie czy pozwalam zostać w naszym łóżku?
    8. Kawa czy herbata?:-) (a może "Dzień dobry TVN" ;-P)
    9. Poza moją rodziną najbardziej kocham...
    10. W dzieciństwie chciałam być....
    11. W moich dzieciach widzę siebie gdy.....

    i link wyjściowy, aby wiedzieć o co chodzi;-):-)
    http://projektczlowiek.blogspot.com/2013/07/blogowy-ancuszek.html?showComment=1374254200783#c8534633071964747945
    Pozdrawiam całą rodzinkę,
    Aga

    OdpowiedzUsuń