piątek, 20 grudnia 2013

Anieli w bieli

Tym razem zostałam zainspirowana przez moją Hanię. Ostatnio wpadła na pomysł wykorzystania do swoich prac białych i przezroczystych materiałów (link tutaj). Ja właśnie zastanawiałam się nad koncepcją bożonarodzeniowych kartek. Zgromadziłam materiały w zimowych kolorach: watę, papier śniadaniowy, płatki higieniczne, rolkę papieru toaletowego i ręczników papierowych, chusteczki higieniczne, folię aluminiową, srebrny papier samoprzylepny, białą kartkę, dodatkowo także brązową oraz szarą tekturkę.


Do tego zbioru dołożyłam czasopisma, papier kolorowy i kolorowy blok techniczny. Nie mogło zabraknąć zdjęć dziewczynek wydrukowanych na czarno-biało na zwykłym papierze, wszak sezon na zdjęcia w pełni.

Takie kartki wyprodukowałam ja:


Gwiazdy, buciki, korony powstały ze srebrnego papieru samoprzylepnego, włosy anielskie - z folii aluminiowej, elementy aniołków - z papieru śniadaniowego, sukienki dziewczynek - z ręcznika papierowego, podłoże - z tekturki, żłóbek z Dzieciątkiem - wydrukowany z clipartów, nóżki żłóbka - z brązowego papieru, sianko - ze strony czasopisma (czarny druk na białym tle), zabawki - wycięte z czasopism.

Do wykonywania kartek zaprosiłam Hanię, ale ostatnio jest niechętna do współpracy, tzn. nadal uwielbia prace plastyczne, ale nie według mojego pomysłu, tylko swojego. Odpowiedziała mi tak: "Ja chcę robić tak, jak ja chcę".

Oto kartki jej autorstwa:


A poniżej życzenia dla Was:


2 komentarze:

  1. Musze powiedzieć że wasze kartki są słodkie i Hania jest bardzo kreatywna widać że pomysłów w główce rodzi sie dużo. Życzenia są prześliczne aż się łezka w oku zakręciła. Tobie i Twojej rodzince też życze radosnych i zdrowych świąt!

    OdpowiedzUsuń