sobota, 19 marca 2016

Więcej ŚWIATŁA!

Potrzebujemy więcej światła! I więcej koloru! Po zimie wszyscy tego pragniemy, a szczególnie my, mieszkańcy Krakowa, którzy wtedy nurzamy się w smogu.

Ta niezaspokojona potrzeba zainspirowała mnie do stworzenia tegorocznych kartek wielkanocnych.

Potrzeba, to taka pustka,  która domaga się wypełnienia. 


W tym przypadku musiało to być coś, co przepuści światło. W przypadku zajączka była to białą kartka papieru, którą złożyłam na pół, a następnie wykonałam równoległe nacięcia,


przez które przetkałam paseczki wycięte z tęczowego papieru.


Gdy materiał był już gotowy, wypełniłam nim pustkę (efekt będzie widoczny nieco niżej).

Jajo podkleiłam równoległymi kolorowymi paseczkami gładkiej bibułki. Z tyłu wyglądało tak,


zanim nie zastąpiłam szarości zielenią,


a z przodu tak (przed posadzeniem trawy):


Brzuch baranka to pomięty i uwypuklony papier śniadaniowy. Z drugiej strony - pisanka.


Pustka w kształcie kurczaka została wypełniona paseczkami wyciętymi z tęczowego papieru oraz z czasopisma (druk). Po dodaniu niezbędnych szczegółów wszystkie cztery kartki prezentowały się tak:


Widać kolor, ale nie ma światła. Dodaję zatem światło:
 

Dziewczyny miały własne pomysły na kartki. Oto propozycje Hani:



Tak wygląda druga strona powyższej kartki:




Tak wygląda powyższa kartka po otworzeniu drzwiczek:



A to karteczki Idy:



W końcu tematyczne życzenia:

























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz